POGOJI POSLOVANJA

Nakup artiklov, ki vsebujejo alkohol, je na spletni trgovini omejen na polnoletne osebe.

Z obiskom spletne trgovine, uporabo storitev spletne trgovine in nakupom blaga potrjujete, da ste polnoletni in da izpolnjujete vse pogoje za nakup blaga v spletni trgovini ter da v celoti sprejemate in potrjujete te splošne pogoje poslovanja spletne trgovine. Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti prodajo oziroma izročitev blaga osebam, ki ne izpolnjujejo pogojev za nakup.

S spletno trgovino upravlja Janko Jeglič, Podbrezje 192, 4202 Naklo, matična številka: 1815695000, davčna številka: SI48704148, ki je tudi ponudnik storitev elektronskega poslovanja in upravljavec baz osebnih podatkov spletne trgovine (v nadaljevanju tudi ponudnik in/ali prodajalec).

 

Splošni pogoji poslovanja določajo način in pogoje delovanja spletne trgovine na spletnem mestu: www.matijovc.si (v nadaljevanju: »spletna trgovina«), pravice in obveznosti uporabnikov in upravljavca spletne trgovine ter urejajo pravna razmerja med prodajalcem in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa in dostave blaga.

 

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter drugimi povezanimi predpisi.

 

Uporabnike spletne trgovine zavezuje različica splošnih pogojev, ki je veljavna v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na sedežu prodajalca.

 

Ponudba in cena artiklov

 

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro.

 

Cena v spletni trgovini je prikazana kot redna cena brez popustov in velja za vse uporabnike spletne trgovine (v nadaljevanju: spletna cena). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

 

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

 

Cene artiklov v spletni trgovini se lahko razlikujejo od cen istih artiklov na drugih prodajnih mestih prodajalca in medsebojno niso povezane.

 

Akcijske cene prodajalca na drugih prodajnih mestih in druge akcije prodajalca izven spletne trgovine, se ne nanašajo na spletne cene oziroma na spletno trgovino, razen kadar je to posebej označeno v okviru posamezne prodajne ali promocijske akcije prodajalca.

Dostopnost informacij

 

Prodajalec se zavezuje, da bo uporabniku, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

 

  • podatke poslovnega subjekta (ime, sedež, davčna in matična številka),

  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene lastnosti artiklov,

  • dostopnost artiklov,

  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

  • cene,0

  • način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka,

  • časovno veljavnost ponudbe,

  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Naročilo

 

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec od kupec prejme veljavno izpolnjeno in potrjeno naročilo za nakup v okviru spletnega obrazca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Arhiv podatkov o sklenjenih kupoprodajnih pogodbah je v elektronski obliki shranjen na strežniku prodajalca.

 

Načini plačila

 

Prodajalec omogoča naslednji način plačila: s plačilno oziroma kreditno kartico MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro (z ustrezno aktivacijo pri vaši banki).

Pri večjih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu.

 

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na e-pošto matijovc@siol.net.

 

Izdaja računa

 

Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca oziroma prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob dostavi.

 

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

 

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi plačilnimi pogoji in načini plačila.

 

Koda za popust

 

V postopku nakupa je mogoče uveljavljati kodo za popust pri nakupu, v kolikor je ta na voljo. Vnos aktivne kode za popust je uporabniku na voljo skozi korake nakupa blaga v spletni trgovini.

 

Popusti, promocijske kode i.p.d. se ne seštevajo. 

 

Plačilne in kreditne kartice

 

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

 

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,

  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo prodajalca,

  • kupec mora upoštevati splošne pogoje poslovanja plačilne institucije, ki mu je izdala plačilno kartico.

 

Posebne določbe splošnih pogojev nakupa za pravne osebe

 

V primeru nakupa nakupa s strani s strani podjetij, samostojnih podjetnikov in drugih pravnih oseb (v nadaljevanju: pravne osebe), v postopku nakupa izberite opcijo izdaje računa pravni osebi ter vnesite podatke o pravni osebi.

 

V primeru izvedbe nakupa s strani pravne osebe, veljajo naslednje posebne določbe splošnih pogojev:

 

  • Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike, ki so fizične osebe. Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

  • Pravnim osebam omogočamo zamenjavo nepoškodovanega artikla, vrnjenega v originalni embalaži. Zamenjava artikla je mogoča v 10. dneh od dneva prevzema artikla. Zamenjava artikla je mogoča za drug artikel. V primeru zamenjave artikla se izstavi dobropis in nov račun, skladno z računovodskimi predpisi.

  • Pravnim osebam ni dovoljen nakup blaga za nadaljnjo prodajo. Kupljeno blago lahko pravne osebe uporabljajo izključno za lastne poslovne namene.

  • Pravnim osebam ni dovoljeno uporabiti kupljenega blaga za porabo s strani mladoletnih oseb in drugih oseb, katerim je uporaba alkoholnih pijač omejena ali prepovedana.

  • Prodajalec si pridržuje pravico omejiti prodajo posameznega artikla.

  • V vseh ostalih določbah veljajo ti splošni pogoji enako za fizične in pravne osebe.

 

Postopek izvedbe nakupa

 

Kupec izvede nakup z naslednjimi koraki:

 

  • izbira blaga v okviru spletne trgovine,

  • vnos kontaktnih podatkov in podatkov za dostavo blaga,

  • dostave blaga,

  • izbor načina plačila in oddaja naročila.

  • Kupec lahko v postopku oddajanja naročila uporabi kodo za popust, v kolikor je ta na voljo.

 

Naročilo

 

Kupcu so na spletni strani vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. 

 

Naročilo je odpremljeno

 

Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi in odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Prodajalec v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

 

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko +386 (0) 41 538 583 ali na e-naslov matijovc@siol.net.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

 

Fizična oseba - potrošnik, ki kupi blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za takšno odločitev.

 

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: matijovc@siol.net.

 

Odstop od pogodbe ni mogoč v primeru, da je kupec pravna oseba.

 

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejete artikle vrne po pošti na naslov skladišča podjetja: Janko Jeglič, Podbrezje 192, 4202 Naklo, oziroma ga osebno prinese na navedeni naslov.

 

Vrnitev prejetih artiklov v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

 

Odstop od pogodbe ni mogoč:

 

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od davčne zakonodaje, ki nastopi v roku odstopa od pogodbe,

  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam,

  • za opravljeno storitev, če poslovni subjekt pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo poslovni subjekt v celoti izpolni,

  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

 

Vračilo opravljenih vplačil, vključno s stroški dostave, bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Poslovni subjekt vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila izkoriščena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. 

 

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

 

Napake na blagu/poškodovano blago

 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.

 

Stvarne napake:

 

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

  • artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Uveljavljanje stvarne napake

 

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

 

Prevzem artiklov vrnjenih zaradi stvarne napake

 

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu pravočasno vrnil, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

 

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

 

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča. Prodajalec hrani artikel v skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 EUR na dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

 

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Obveščanje/tržno komuniciranje

 

Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

 

Oglasna elektronska sporočila prodajalca bodo vsebovala naslednje sestavine:

 

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

  • pošiljatelj bo jasno razviden,

  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne; prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

 

Dostava

 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Republike Slovenije je podjetje General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o. (na kratko GLS Slovenija), vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

 

Varnost

 

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

Varstvo osebnih podatkov

 

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. 4. 2016 (GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

 

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v zasebnost in piškotki. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan prodajalcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan prodajalca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

 

Omejitev odgovornosti

 

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

 

Pritožbe in spori

 

Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

 

Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonski številki +386 (0)41 538 583 ali po elektronski pošti na matijovc@siol.net.

 

Spremembe splošnih pogojev

 

Prodajalec lahko te splošne pogoje spreminja in dopolnjuje. Za pravna razmerja med uporabniki in prodajalcem se upoštevajo različice splošnih pogojev, veljavne v trenutku oddaje spletnega naročila za nakup blaga.

 

Splošni pogoji veljajo od 16. 4. 2020 dalje.

Odpiralni čas

PON - SOB od 8.00 do 19.00 ure

Nedelja in prazniki zaprto

Kontakt

Janko Jeglič, nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji

Podbrezje 192, 4202 Naklo

matijovc@siol.net

+386 41 538 583

Davčna številka: SI48704148

Matična številka: 1815695000

  • Facebook
  • Instagram